May 9, 2008

1.My 1st posting

Thank to Allah with all His kindness I got this oppurtunity to create this blog.Selawat and Salam to our beloved prophet Nabi Muhammad S.A.W as we now still live with the right guidence and aqidah.
This is my first time I make posting to my blog.Tak tau ape nk tulis so I cite la sbb ape tulis blog nih....
Why I create this blog???
Banyak reason sebenarnye.....
  1. Tgk blog kawan2 yg sempoi2 jd tak bleh tahan la.Siap yg ade buat 2 blog lg..Ish2 byk betul idea korang...
  2. Practice my brain to be more creative..jgn dok ayik main FS je
  3. Bg pandai mengarang skit.Sekurang-kurangnye cover balik spm pye result dlu dpt 2A dlm Bahasa Melayu..huhu
  4. To be more informative sbb selain buka blog org len bleh gk beri pendapat tntg blog diorang
  5. Nowadays blogger mmg always hangat dibincangkan dlm media2 semasa and sampai ade sekatan..tp tk jd le sekatan tuh
  6. Practise my English yg tk brp nk kemas lg sbb tuh tulis pn campur2 je
and many more..malas tulis byk2...utk permulaan nih pn dh cukup...
OK harap2 member2 yg len bleh la tolong2 kalau2 ada apa2 yg patut

Ok..that's all....SALAM..


No comments: