May 12, 2008

8.~ Bulan May~


Bulan Mei nih penuh dengan tarikh2 yang bermakna.Macam2 peristiwa ada dalam bulan Mei.Ni aku senaraikan.

  1. Tarikh lahir mak aku bulan Mei
  2. Keputusan MARA dan JPA keluar
  3. Keputeraan Raja Perlis (Daulat Tuanku)
  4. Budak2 daftar Matrik dgn UPU ( UPNM dftr 9 Mei hari tuh)
  5. Hari guru pun bulan Mei
  6. Peristiwa 'yang tu pun' jd bulan May ( 13 mei 1969 la tuh,,malas nk tulis)
  7. Sampai tajuk poem pun guna bulan Mei "The darling buds of May"Apsal tak guna je bulan March bulan aku lahir...haha..(perasan)
Banyak ke??Banyak le tuh lebih daripada satu...Tapi sebab apa hah??Ntah mungkin sebab pertengahan bulan kot......

tapi yang penting sekali tarikh lahir mak aku.Hari nih tarikh mak aku dilahirkan.Yang ke berapa???Tak bleh bgtau le,secret..huhu..Jadi memandangkan dunia dah canggih dan sebagai tanda penghargaan tulis je dalam blog nih,,,,

"Selamat Hari Lahir Ummi,semoga panjang umur dan murah rezeki(ayat skema je mcm org selalu guna)..haha..dan lagi semoga diberi kekuatan untuk meneruskan kerja2 seharian dan diberkati hidup oleh Allah (wah2 mcm nk bodek je nih tapi aku harap ikhlas kerana Allah....)
Amin..

Anakmu.............

p/s : gambar yang atas tuh ade kene dgn may ke??haha..darling buds of may la tuh

No comments: