May 12, 2008

9.~Wah,sape nk fly???~


Wah!!! Hari ni sume result bdk2 KISAS yg dpt scholar JPA secara rasminya telah diketahui..Mesti best diorang tak kira la mak ke ayah ke datuk ke ke nenek ke conform best dgn berita nih.Mau taknye bleh pg oversea dgn dapat tajaan biasiswa.Maknanya tak perlu keluarkan duit pun,,dah tu nanti kalau dah balik InsyaAllah keje mesti GEMPAK punye.Ada yang jadi doktor,ade yang jadi akauntan,ade yang jadi architect,ade yang jadi engineer,,wahh keje2 besar sume...

Dah tu nanti dah pergi sane plak pergi dengan geng2 satu sekolah.Tengok2 nanti satu flight ke medic timur tengah sumenye budak KISAS,,pramugari dgn pramugara mesti tension sebab bising sangat.Mau taknye buat macam kapal terbang sendiri....hahah(apa la aku melalut nih???)



Tak lupa jugak dalam ramai2 yang dapat tuh,of course sume member aku tapi tak sangke sume ahli bilik aku dapat,,alhamdulillah mmg dah rezeki,,


aiman ayoup,aku,adib,shai,asyraf

sume dalam gambar nih dapat,,geng bilik yang dapat


KEJURUTERAAN JERMAN

MUHAMMAD SHAIRANI BIN RAMLI
(tak sangka la plak dia nih nak p jerman,,nanti kim salam dekat michael ballack tau ,,kata pablo aiman kim salam...haha)

yag adib dengan aiman ayoup tuh suma dah tau dan sorg lagi asyraf mohamad

FARMASI
AHMAD ASYRAF BIN MOHD

dan aku pun alhamdulillah dapat gak,,,sume orang mesti pergi punye,,wuiii,,dpt scholar msti pergi tapi tu la aku pun tak tau nak pergi ke tak???

aduhhh...nih yang dilema dilema nih...to be continued...

No comments: