July 18, 2008

31. 5 Ibn Kathir (512)


Bebudak kelas agama vokasional 5 Ibn Kathir a.k.a 512 suma dah sambung belajar memandangkan sekarang pun dah bulan Julai, hampir semua pelajar lepasan SPM 07 dah kembali ke alam pembelajaran. Sebagai ketua kelas yang mengambil berat tentang hal anak buah ( poyo la plak) kena la ambil tahu mana diorang belajar tapi mana diorang sambung belajar hah?? Based on maklumat daripada pen ketua kelas dapatlah maklumat tentang hal diorang sekarang. Ntah2 ada yang dh kahwin..tak..tak..awal lagi..belaja dulu..hehe

Kita start dengan bebudak lelaki dulu sebab kita orang tak ramai pun lima orang je pun..

AMIRUL ASYRAF a.k.a MONG (nama panggilan je)
INTEC ( persediaan selama 18 bulan)
ACCOUNTING

MOHAMMAD SYUKRI BIN HASSAN
Universiti Pertahanan Nasional Malaysia (UPNM)
Military Resource Management and Studies


MOHD SYAZWAN BIN MOHAMAD
STAM ( stayer)
KISAS

NAZMI ASYRAF BIN NADZIM
UNIVERSITI DARUL IMAN ( UDM)
SYARIAH

sekarang bebudak pompuan plak..diorang nih ramai 10 orang,nih yg malas nk tulis nih..ha2

SITI HASANAH RASIDI
TAYLOR COLLEGE
ACCOUNTING

SHARIFAH NUR AISHAH TUAN SEMBAK
INTEC ( persediaan selama 18 bulan)
ACCOUNTING

HAZIMAH ABDUL RAHIM
UNIVERSITI DARUL IMAN ( UDM)
PENDIDIKAN AL QURAN SUNNAH DAN PENGAJIAN ISLAM

NURUL ASYIKIN ZAINI
UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA ( USIM)
PERAKAUNAN

Asasi UIA di NILAI, Negeri Sembilan ( jado org nogori la plak korang)

1. SITI NAZILA ZAINUDDIN= BAHASA ARAB
2. SITI NURYANA AHMAD LATIF = LAW
3. NUR FARHANA ABU BAKAR = ECONS
4. NURUL IFTIDAR NOHAMAD AMRAN = ECONS

Yang menyambung pengajian ke matrik

1. MARIYAMAH SAINUDIN
MATRIK CHANGLON
PERAKAUNAN

2. NOR ASYIKIN MOHD SHAMSUDIN
MATRIK KUALA NERANG
PERAKAUNAN

pesanan buat korang,belajar betul2 biar jadi insan cemerlang, harumkan nama kelas 512 ( poyo la plak), ingat ustazah kelas kita Ustazah Norliah Selamat dan semua guru2 yang banyak memberi dorongan dekat kita dulu..

p/s : si penulis blog ni skrg,,stam di iptips,,hehe

1 comment:

budak said...

salam~ aiman,thnx letak sal bdk2 klas 512..rindu dowh kat kalian.. aku pun pkt bertanggungjwb ape.. haha..all da best ya