December 12, 2008

79. Hebahan

Salam kepada semua

Pada 18 Disember 2008, bertempat di Dewan Malaysia Abbasiah Kaherah akan diadakan satu Majlis Himpunan Bekas Pelajar ataupun Reunion untuk para pelajar Kolej Islam Sultan Alam Shah yang berada di seluruh Mesir. Tujuannya adalah untuk merapatkan ukhwah yang telah lama dibina sejak di berada di Bumi Waqafan dulu dan bagi saling mengenali antara satu sama lain yang mungkin ada yang telah lama berada di Bumi Mesir ini tapi tidak mengenali antara satu sama lain.

Semua bekas pelajar Kolej Islam Sultan Alam Shah yang berada di Bumi Mesir ini amatlah dialu-alukan untuk hadir ke majlis ini sama ada yang berada di Kaherah khususnya dan yang berada di cawangan amnya. Kedatangan sahabat sekalian amatlah diharapkan. Perjumpaan ini bukanlah bagi menunjukkan kita taksub dengan sekolah kita, tapi tujuannya yang penting adalah bagi menghayati semula lima keunikan yang kita belajar semasa berada di Kolej dulu iaitu Ukhwah. Jadi jangan lepaskan peluang untuk hadir bagi memeriahkan majlis.

Bagi pelajar yang akan hadir diminta boleh mengesahkan kehadiran dengan menghubungi saya sendiri atau Saudara Fahrul Razi Razak secepat mungkin bagi memudahkan urusan perjalanan majlis. Bawa bersama LE 5 sebagai bayaran makan semasa majlis ini.

Sekian,,wassalam,,segala perkembangan terbaru mengenai majlis akan saya muatkan kemudian.

2 comments:

alhelmi said...

salam sahabat? emm jemputan untuk bebudak iptip tak de ker? salam ukhwah min al helmi... al hukum fil islam..

AiMaN KiSaH said...

salam....
insyaAllah nnt klu ramai
kita buat reunion IPTIPs..huhu