April 10, 2009

88. Rumah Baru

Posting kali ini suka saya nak ceritakan tentang keadaan rumah yang akan kami semua pelajar tajaan Amanah Raya Berhad (ARB) akan berpindah seperti yang diberitahu tarikhnya pada 20 April 2009. Harap semuanya berjalan lancar. Kediaman baru kami terletak di Hayyu Sabi' (Seksyen Tujuh) berdekatan dengan simpang empat dengan Masjid Nuri.Rumah ini sekarang dalam proses pembaharuan ataupun renovation.

Pintu depan rumah
Dalam rumah Tempat BBQ

Gambar ini diambil pada lawatan kedua pada hari Khamis selepas selesai kelas jam 2 petang. Nampaknya ada banyak juga perubahan

Dari luar

Bahagian ruang tamu

Tengok apa tu?

Bahagian depan


Lampu di tengah rumah



Bahagian surau yang masih dalam proses renovation (cat yang cantik :-)


Gambar akan diupload dari semasa ke semasa :-)

6 comments:

-syaima~ said...

waaa~ best nya
nk pindah dh ek?
brapa sewa kena tu?
ka arb tanggung.. makin dkt dgn kampung la no~

ibnu azlan said...

lawa...

my name is afandi said...

wooowwww!!! lawa gila!!!
macam istana mahligai!
nnti jemput la aku pi umah ang!

akmal hayat said...

bagai langit dgn bumi kalo nk banding dgn tempat kediaman aku kat kmB ni..

hasan fatula said...

salam, klu dah pindah tu postlah lagi gambar2 yang menarik. Nampak macam cantik rumah tu, kalah asrama kat malaysia.

h a r i z, H said...

siut lawa. macha, jauh beza dengan rumah aku deyy!